martes, 25 de septiembre de 2018

¿Por que estoy estudiando para ser Técnico Deportivo?

Boas a todos e benvidos ao meu blog!


Chámome Alejandro Prados Arias, teño 18 anos e levo vivindo en Lugo toda a miña vida. Estudiei Educación Infantil e Primaria no CEIP A Ponte, e de seguido cursei a ESO e o Bacharelato no IES Lucus Augusti.


Estou estudando o primeiro ano do ciclo de grado superior de Técnico Superior de Actividades Físicas e Deportivas (TSAFD), para nun futuro poder exercer como monitor ou coordinador dalgunha actividade deportiva relacionada con dito título, e unha vez acabado o ciclo formativo gustaríame continuar na Universidade e obter o título de Licenciado en Ciencias Das Actividades Físicas e Deportivas, xa que unha das miñas aspiracións é poder chegar a ser profesor de educación física.


Dende moi pequeno o deporte leva formando parte da miña vida, dende os 5 anos comecei a xogar ao fútbol no equipo do meu colexio, onde máis adiante continuaría no Clube Deportivo Lugo durante un periodo de 7 anos, onde formei unhas grandes amizades. Fai 2 anos tiven que deixar o fútbol de lado por motivos persoais e de estudios, pero nunca o deixei de practicar. Gustaríame exercer sobre todo como entrenador de fútbol base, xa que entre todos os deportes é o que máis interés me proporciona, pero tamén son amante de outros deportes: baloncesto, tenis, rugby, atletismo..
Gústame moito traballar con grupos de persoas, sen importar que sean nenos, adolescentes, persoas maiores.. Todo o que sexa proporcionar conocementos na actividade físico-deportiva a outras persoas é o que me gustaría facer!


Esta é a miña pequena explicación de porque estou estudando para ser Técnico Deportivo, ímonos vendo máis adiante bloggers! 🙋🙋





No hay comentarios:

Publicar un comentario

Elección do mellor artículo de salto de altura

Nesta entrada realizaremos unha pequena comparación entre os artículos de salto de altura dos compañeiros de clase, seguindo unha serie det...